به نظر رسیدن هواوی mate9 گلکسی s8 مقایسه سرعت گلکسی s8 و هواوی mate 9

به نظر رسیدن: هواوی mate9 گلکسی s8 مقایسه سرعت گلکسی s8 و هواوی mate 9 Galaxy S8 moghayese sorat Galaxy اس 8 va Huawei mate 9

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی ۱۶ درصد مدیران کشور زنان هستند / ابتکار

    معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نشانه از تحریم‌های یک جانبه و زورمدارانه، وجود فشارهای سیاسی و اقتصادی ایران، تضعیف وحدت ملی و احساس سرخوردگی است.

    ۱۶ درصد مدیران کشور زنان هستند / ابتکار

    ابتکار: ۱۶ درصد مدیران کشور زنان هستند

    عبارات مهم : ایران

    معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نشانه از تحریم های یک جانبه و زورمدارانه، وجود فشارهای سیاسی و اقتصادی ایران، تضعیف وحدت ملی و احساس سرخوردگی است.

    به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار با زن اوگوچی دنیلز، هماهنگ کننده مقیم شرکت ملل در کشور عزیزمان ایران و زن لیلا جودان نماینده صندوق جمعیت ملل متحد دیدار کرد.

    در این دیدار معاون رییس جمهور ضمن تاکید بر تقویت همکاری ها با کارگزاری های متفاوت شرکت ملل متحد گفت: نشانه از تحریم های یک جانبه و زورمدارانه، وجود فشارهای سیاسی و اقتصادی ایران، تضعیف وحدت ملی و احساس سرخوردگی است.

    ۱۶ درصد مدیران کشور زنان هستند / ابتکار

    وی افزود: ولی شرایط و روحیات ملت کشور عزیزمان ایران اینگونه نیست و آمریکا موفق نمی شود.

    ابتکار در خصوص اولویت های دولت دکتر روحانی اظهار کرد: تمرکز دولت بر نسل جوان، آموزش زنان و ایجاد ظرفیت های کاربردی و مهارتی در بین آنان، همچنین جوانان است.

    معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نشانه از تحریم‌های یک جانبه و زورمدارانه، وجود فشارهای سیاسی و اقتصادی ایران، تضعیف وحدت ملی و احساس سرخوردگی است.

    معاون رییس جمهور با اشاره به اوضاع کشور عزیزمان ایران در شاخص شکاف جنسیتی گفت: در زمینه همکاری سیاسی و اقتصادی در زیاد دولت ها زنان در راس دولت قرار دارند، ولی در لایه های زیرین خبری از حضور آنان نیست. در حالیکه کشور عزیزمان ایران زنان بسیاری را در پست های معاون وزیر، مشاور و دستیار، دهیاران و اعضای شوراهای شهر و دِه دارد که در شاخص شکاف جنسیتی کمتر دیده می شوند، در حالی که بسیار موثرند.

    وی ادامه داد: در شاخص های همکاری اقتصادی نیز چالش هایی وجود دارد، چنانچه همکاری زنان در مشاغل خانگی و شرکت های کوچک و بزرگ غیر رسمی که عضویت نشده اند، در آمارها نمی آیدو بنابراین شاخص های شکاف جنسیتی نیاز به تغییر، هم در زمینه سیاسی و هم اقتصادی دارد.

    معاون رییس جمهور با اشاره به همکاری زنان ایرانی در سطح محلی اظهار کرد: همکاری زنان دختران در این سطح بالاست، بطوری که در بسیاری از روستاهای کشور زنان به عنوان روسای شوراها حضور فعال دارند، در حال حاضر ۲۵۰۰ دهیار زن در روستاها فعالیت می کنند که نشانگر حضور زنان در موقعیت های مدیریتی در سطح محلی است و این نشان از پایداری حضور زنان در این عرصه دارد.

    ۱۶ درصد مدیران کشور زنان هستند / ابتکار

    وی گفت: جهت مثال روستای خراشاد در ۲۴ کیلومتری شهرستان بیرجند که به تازگی از آن دیدن کردیم، به وسیله یک زن اداره می شود و او رییس دهیاری روستاست.

    ابتکار در خصوص زیاد کردن تعداد زنان در پست مدیرت های میانی گفت: حضور زنان در پست های مدیریتی میانی در سطح کشور گسترش یافته هست. در حال حاضر میانگین مدیران زن در کشور در حدود ۱۶ درصد است و این روند در سطح استان ها تا ۶۰ درصد زیاد کردن در طول یکسال گذشته داشته هست. حضور پررنگ زنان در آموزش عالی قابل تامل و بیانگر آینده ای روشن جهت زنان ایرانی هست. در حال حاضر بیش از ۵۷ درصد آموزش عالی کشور عزیزمان ایران در اختیار دختران و سهم زنان از اعضای هیات علمی دانشگاه ها حدود ۲۷ درصد است.

    معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نشانه از تحریم‌های یک جانبه و زورمدارانه، وجود فشارهای سیاسی و اقتصادی ایران، تضعیف وحدت ملی و احساس سرخوردگی است.

    معاون رییس جمهور در مورد یکی از اهداف معاونت در حوزه ارتقاء همکاری اقتصادی زنان گفت: تمرکز معاونت در حوزه ارتقاء همکاری اقتصادی زنان از طریق توسعه کارآفرینی و ترغیب زنان به حضور در کسب و کارهای خرد و کوچک زیاد است و در این فرایند از همکاری و تبادل تجربه از کشورهای متفاوت بهره می بریم.

    وی با اشاره به انجام پژوهش های یکسان با بنیاد صلح ساساکاوای ژاپن گفت: سیاست گذاری زیاد کردن مهارت های کارآفرینی جهت زنان، فراهم کردن آموزش های پیش نیاز جهت شروع کار و ایجاد مشاغل تازه از مهمترین فعالیت های یکسال اخیر بوده که در مجامع بین المللی نیز مورد توجه واقع شده است است.

    ۱۶ درصد مدیران کشور زنان هستند / ابتکار

    ابتکار افزود: زنان ایرانی در عرصه های مختلفی کارآفرینی دارند و حضور پررنگ زنان در شرکت صنایع دستی که کشور عزیزمان ایران را به یکی از برترین ها در این حوزه تبدیل کرده وقت خوبی جهت تبادل تجربه و دستاوردها در سطح بین المللی است.

    معاون رییس جمهور تصریح کرد: یکی دیگر از حوزه های فعالیت در معاونت توانمندسازی از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات است که از محورهای مهم در سطح دنیا بوده و معاونت با برگزاری نشست های تخصصی و عمومی ملی و بین المللی تلاش در ترویج آن دارد

    ابتکار با تاکید بر چالش اختلال ارتباطی در خانواده ها گفت: از دیگر حوزه های فعالیت معاونت عنوان گفتگوی ملی خانواده هست. همانگونه که در سطح جهانی نیز دغدغه اختلال ارتباطی و دیالوگ در خانواده و مهارتهای گفتگویی در خانواده ها، سطوح متفاوت شهری، روستایی، و با اوضاع مالی مناسب یا نامناسب گسترش یافته و ما تلاش داریم که این چالش همگانی را از طریق تقویت توانمندی ها در خانواده کم کردن دهیم.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده؛خانم اوگوچی دنیلز، هماهنگ کننده مقیم شرکت ملل متحد نیز ضمن ابراز علاقمندی جهت زیاد کردن همکاری نهادهای مخلتف شرکت ملل متحد با معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده و تاکید بر حضور زیاد معاونت در برنامه ها گفت: توجه به توانمندسازی اجتماعی زنان و کودکان از مباحث مهم هست، لیکن زن ضعیف در جامعه، یعنی خانواده ضعیف واقتصاد ضعیف و در نتیجه به این معنی است که توسعه پایدار با چالش های فراوانی روبرو خواهد شد.

    وی توجه به نیاز اصلاح شاخص های شکاف جنسیتی از سوی نهاد مربوطه در شرکت ملل متحد و بازتاب نظر های معاونت در قالب یک گزارش به نهادهای ذی ربط را پر اهمیت دانست.

    ابرازعلاقه زن اوگوچی دنیلز جهت حمایت از کارآفرینی زنان و آمادگی جهت ایجاد وقت و تسهیل جهت تبادل تجربه با کشورهای متفاوت از دیگر مباحث مطرح شده است در این دیدار بود.

    وی در آخر پیشنهاد ایجاد گروه های مستقل با عنوان جنسیت و تمرکز بر ترویج عنوان زنان و خانواده را داد.

    خانم لیلا جودان، نماینده صندوق جمعیت ملل متحد نیز در این نشست با تاکید بر طرح های اشتغال و همکاری اقتصادی آن صندوق که در قالب برنامه ملی با وزارت کار و دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران در حال انجام هست، جهت همکاری آینده ابراز امیدواری کرد.

    نماینده صندوق جمعیت ملل متحد همچنین از ارائه نظرات و کارها معاونت در مورد اصلاح شاخص شکاف جنسیتی و نیز معرفی زنان موفق ایرانی در سطوح محلی استقبال کرد.

    در آخر معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به برگزاری نشست تخصصی نقش زنان در عوض کردن اقلیم اشاره و برظرفیت ایجاد مرکزی جهت آموزش زنان در منطقه جهت کم کردن اثرات عوض کردن اقلیم تاکید کرد.

    واژه های کلیدی: ایران | همکاری | ایرانی | اقتصادی | خانواده | خانواده | ایجاد گروه | رییس جمهور | معصومه ابتکار


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار