به نظر رسیدن هواوی mate9 گلکسی s8 مقایسه سرعت گلکسی s8 و هواوی mate 9

به نظر رسیدن: هواوی mate9 گلکسی s8 مقایسه سرعت گلکسی s8 و هواوی mate 9 Galaxy S8 moghayese sorat Galaxy اس 8 va Huawei mate 9

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی در مورد ماندن وزرا با مدیر جمهور معامله نمی کنیم/ سطح تعامل دو قوه این قدر نازل نیست , لاریجانی

    اتفاقا تصویر این عنوان صادق است لیکن بعضی از وزیران مانند دکتر قاضی زاده هاشمی گفته بودند که دیگر نمی خواهند یا نمی توانند ادامه دهند و خودشان می درخواست کردند

    در مورد ماندن وزرا با مدیر جمهور معامله نمی کنیم/ سطح تعامل دو قوه این قدر نازل نیست , لاریجانی

    لاریجانی: در مورد ماندن وزرا با مدیر جمهور معامله نمی کنیم؛ سطح تعامل دو قوه این قدر نازل نیست

    عبارات مهم : دانشگاه

    لاریجانی: در مورد ماندن وزرا با مدیر جمهور معامله نمی کنیم؛ سطح تعامل دو قوه این قدر نازل نیست / هیچ وزیری را سراغ نداریم که به مجلس بیاید و بگوید به من در کابینه جای دهید

    در مورد ماندن وزرا با مدیر جمهور معامله نمی کنیم/ سطح تعامل دو قوه این قدر نازل نیست , لاریجانی

    اتفاقا تصویر این عنوان صادق است لیکن بعضی از وزیران مانند دکتر قاضی زاده هاشمی گفته بودند که دیگر نمی خواهند یا نمی توانند ادامه دهند و خودشان می درخواست کردند بروند و اگر گفتیم بمانند جهت ادامه خدمات بود نه این که رییس جمهور کسی را نخواهد و ما معامله کنیم.

    علی لاریجانی مدیر مجلس به بعضی سخنان در مورد معامله او و مدیر جمهور بر سر بعضی وزرا تصویر العمل نشان داد.

    به گزارش گزینش ؛ رییس مجلس شورای اسلامی که در جمع اعضای هیأت امنای دانشگاه های علوم پرشکی صحبت می کرد با اشاره به طرح عنوان انجام معاملاتی میان او و دولت جهت ماندن بعضی از وزیران گفت: سطح تعامل دو قوه این قدر نازل نیست که کارهایی از این دست صورت پذیرد و جهت ماندن وزیر یا وزیرانی معامله کنیم.

    اتفاقا تصویر این عنوان صادق است لیکن بعضی از وزیران مانند دکتر قاضی زاده هاشمی گفته بودند که دیگر نمی خواهند یا نمی توانند ادامه دهند و خودشان می درخواست کردند

    لاریجانی اضافه کرد: اتفاقا تصویر این عنوان صادق است لیکن بعضی از وزیران مانند دکتر قاضی زاده هاشمی گفته بودند که دیگر نمی خواهند یا نمی توانند ادامه دهند و خودشان می درخواست کردند بروند و اگر گفتیم بمانند جهت ادامه خدمات بود نه این که رییس جمهور کسی را نخواهد و ما معامله کنیم.

    رئیس مجلس با تاکید بر اینکه ما باید شرایط امروز کشور را جهت نخبگان بازگو کنیم و با هم چاره ای جهت پرسشها متفاوت کشور بیاندیشیم گفت: امروز ما یک زندگی سیاسی پر از حواشی در کشور داریم که این حواشی ذهن مسئولان را گرفته هست. ذهنی که باید به چالش های اقتصادی درگیر باشد به چالش های سیاسی درگیر است.

    لاریجانی اضافه کرد متاسفانه چندی پیش در یکی از روزنامه ها نوشتند که وزرای فعلی به مجلس آمده و دست به دامن مجلس شده است اند و با مجلس معامله کردند، این عنوان واقعی نیست و خلاف است.

    در مورد ماندن وزرا با مدیر جمهور معامله نمی کنیم/ سطح تعامل دو قوه این قدر نازل نیست , لاریجانی

    وی افزود: ما هیچ وزیری را سراغ نداریم که به مجلس بیاید و بگوید به من در کابینه جای دهید ولی غیر از این بوده است جهت مثال بعضی وزرای موفق بودند که به مجلس آمدند و گفتند نمی خواهیم در دولت بعدی بیاییم همانند آقای هاشمی وزیر بهداشت و درمان که ما به آنان توصیه کردیم در دولت بمانید.

    لاریجانی اضافه کرد ما نسبتی با کسی نداریم که می آیند و می گویند که وزرا به مجلس آمدند و معامله کردند، هیچ وزیر نیامده است.

    اتفاقا تصویر این عنوان صادق است لیکن بعضی از وزیران مانند دکتر قاضی زاده هاشمی گفته بودند که دیگر نمی خواهند یا نمی توانند ادامه دهند و خودشان می درخواست کردند

    وی تاکید کرد: سطح تعاملات قوای سه گانه آنقدر نازل نیست، در جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران سازماندهی و ساختار روابط قوا حاکم هست، به نظر شما این ها حاشیه نیست؟

    لاریجانی در بخشی از سخنانش به ذکر خاطره ای از قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت پرداخت و گفت من در گذشته آشنایی با وزیر بهداشت نداشتم، حتی ذهنیتم نسبت به وی مثبت نبود ولی خانواده ما با ایشان آشنایی داشت.

    در مورد ماندن وزرا با مدیر جمهور معامله نمی کنیم/ سطح تعامل دو قوه این قدر نازل نیست , لاریجانی

    وی گفت در جلسه ای که با آقای ناطق نوری داشتیم وزیر بهداشت را دیدم. آقای قاضی زاده هاشمی چشم دکتر است و چشم سیاسیون را عمل می کند شاید به همین علت است که وضع سیاسی کشور ما به اینگونه است!

    وی اضافه کرد من بعدها فهمید آقای قاضی زاده هاشمی آدم معقول و منطقی است و از آنجا بود که با هم ارتباطمون زیاد شد.

    رییس مجلس در بخشی از سخنانش با تاکید بر این که سمت و سوی کار دانشگاه ها باید به طرف استقلال زیاد باشد گفت: در این راستا نخبگان و هیات امنای دانشگاه ها باید تحول اساسی ایجاد کنند، لیکن دست هیات امنای دانشگاه ها باز است و می توانند در مورد مباحث بزرگ در دانشگاه ها تصمیم گیری کنند.

    وی در ادامه آماری از اوضاع اقتصادی کشور ارائه کرد و گفت: رتبه کشور عزیزمان ایران در رشد ناخالص داخلی در منطقه از 24 کشور 10 است همچنین رتبه ما در دنیا از 191 کشور 84 است.

    وی افزود: در سرانه اسمی تولید داخلی رتبه کشور عزیزمان ایران در میان 22 کشور منطقه 14.5 و در دنیا از میان 151 کشور ما 81 هستیم، همچنین در زمینه سهم سرمایه گذاری خارجی ما در میان 24 کشور منطقه رتبه 22 را داریم.

    رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:در بخش حمایت از سرمایه گذاری در میان 20 کشور منطقه ما 19 هستیم همچنین در دنیا از میان 138 کشور ما رتبه 117 را داریم، در زمینه مسابقه پذیری اقتصادی در منطقه از میان 20 کشور 13 هستیم همچنین در دنیا در میان 138 کشور رتبه 76 را داریم.

    لاریجانی اضافه کرد: قیمت تورم ما در منطقه در میان 24 کشور 19 است همچنین ما در دنیا در میان 189 کشور رتبه 158 را داریم، رتبه ما در مصرف انرژی در منطقه از میان 20 کشور 14 است همچنین در میان 213 کشور در دنیا ما رتبه 121 را داریم.

    وی ادامه داد: این آمار نشان می دهد که ما نیازمند تحول اساسی در حوزه اقتصاد کشور هستیم و هزینه های جاری کشور زیاد است که باید آن را کم کردن دهیم با این اوضاع ما نمی توانیم به سند چشم انداز برسیم.

    رییس مجلس شورای اسلامی افزود: دانشگاه ها در دنیا با پول نفت اداره نمی شوند بلکه با پول پژوهش اداره می شوند ما باید سهم پژوهش را زیاد کنیم، دانشگاه باید روی پای خود بایستد و دانشگاه و تولید باید به هم احساس نیاز کنند نه این که هر کدام جداگانه بودجه خود را دریافت کند و هیچ نیازی به هم نداشته باشند.

    وی اضافه کرد: ما باید متوجه باشیم که اقتصادی بیمار داریم و این اقتصاد یک چالش است که دولت و مجلس باید به آن توجه خاص ای داشته باشند و ذهن مسوولان باید در این عنوان درگیر باشد.

    رییس مجلس شورای اسلامی افزود: وظیفه ملی ما این است که هزینه کشور را کم کردن دهیم،اگر هر دستگاهی به شکل جزیره ای عمل کند به اهداف نمی رسیم.

    واژه های کلیدی: دانشگاه | لاریجانی | رییس جمهور | علی لاریجانی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار